شیشه درب لابی و ورودی ساختمان
نوشته شده توسط : چارسیک

شیشه درب لابی و ورودی ساختمان

www.charsik.com

چارسیک

درب های ورودی ساختمان ها همواره یکی از محل هایی است که شیشه های دست ساز و نفیس استین گلاس در آن نصب می شوند. شیشه استین گلاس در طرح های متنوع و سبک های مختلفی ساخته می شود. در ساخت شیشه های استین گلاس برای درب های ورودی، دقت ساخت و تمیزی کار، بسیار حائز اهمیت است. چرا که شیشه در نزدیکترین حالت ممکن به انسان قرار می گیرد و در صورتی که استاندارهای لازم را دارا نباشد، ممکن است از نزدیک بدقواره و نافرم به نظر برسد. برش خوب شیشه ها، مونتاژ مناسب و دقت بالای ساخت از اهم مواردی است که برای ساخت شیشه های استین گلاس درب ها مورد توجه می گیرد. طرح و رنگ این شیشه ها کاملا وابسته به طراحی داخلی ساختمان، جنس درب(چوب، آهن، استیل و…) و سلیقه کارفرماست.

www.charsik.com

چارسیکدرب شیشه ای لابی. استیندگلاس

بعضی از قطعات شیشه های استین گلاس دارای تراش هستند و برخی دیگر بدون تراش و به عنوان زمینه کار محسوب می شوند. استفاده از انواع شیشه های سند بلاست، اسیدشور (اسیدواش)، شیشه های رنگی با تنالیته های متنوع، شیشه ساده، کریستال، رفلکس و …. در تکنیک استین گلاس امکان پذیر است.
شیشه های استین گلاس در ابعاد مختلفی قابلیت تولید دارند و کاملا سفارشی محسوب می شوند. بنابراین کارفرمایان می توانند بدون هیچگونه نگرانی درب ها را ساخته و ابعاد شیشه خور را در اختیار گروه هنری چارسیک قرار دهند تا شیشه مد نظر پس از طراحی و ساخت در محل خود نصب شود. گروه هنری چارسیک با توجه به تجارب خود و شناخت آکادمیک انواع شیشه ها و همچنین مد نظر قراردادن استانداردهای بصری و محیطی، شیشه های استین گلاس برای درب های ورودی را به صورت سه جداره تولید می کند تا علاوه بر استحکام و امنیت کافی، از بروز آسیب به شیشه استین گلاس جلوگیری کند.

درب شیشه ای لابی. استیندگلاس

 www.charsik.com

درب شیشه ای لابی. استیندگلاس

چارسیک با بهرمندی از متودهای طراحی روز، قادر است شیشه هایی با ظرافت و کیفیت استاندارد را برای فضاهای مختلف ورودی و داخلی طراحی و تولید کند. امید است که همواره بتوانیم در ارتقای سطح سلایق و ایجاد استانداردهای به روز دنیا در کشورمان، سهمی درخور و شایسته داشته باشیم.

 

www.charsik.comدرب شیشه ای لابی. استیندگلاس

درب شیشه ای لابی. استیندگلاس

 منبع: وب سایت چارسیک

تماس با ما

www.charsik.com





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: